Двомоторне безпілотне повітряне судно М-7В5 "Небесний патруль"
Призначення: картографія та аерофотознімання, відеоспостереження в реальному часі, патрулювання лінійних об’єктів.
Рік розробки: 2010.
Статус: на даному етапі БПС проходить процедуру отримання сертифікату типу ПС (наказ №164 від 27.02.2018р. Державної авіаційної служби України)
-
1. Успішне завершення 03.08.2018 року першого етапу сертифікації типу ПС. Виконання
планових заходів етапу №2 згідно Раrt – 21
Патент: UА № 62929.
- розмах крила, м – 6,0;
- маса корисного навантаження, кг - до 70 кг;
- стартова маса, кг - до 200;
- макс. швидкість, км/год - 250;
- потужність двигунів, кВт – 2х17=34;
- тип двигунів - 2Т, ПД, бензиновий;
- максимальна висота польоту, м – до 6000;
- рекомендовані висоти, м – до 3000;
- спосіб старту та посадки - по-літаковому;
- довжина розбігу, м - 50;
- час розгортання в робоче положення, год. - 0,5;
- режими керування – автомат/напівавтомат;
- радіус дії (на прямій видимості зв’язку з НСК), км – до 100*;
- Радіус дії (на прямій видимості зв’язку з НСК з підтримкою ретранслятора), км – 200*;
- Радіус дії (зв’язок через супутниковий канал), км – до 1400*;
* - залежить від потужності модему.
- максимальна злітна маса - 200 кг;
- маса порожнього - 100 кг;
- крейсерська швидкість польоту - 200 км/год.
- маса палива - 30 кг;
- тривалість польоту - 5 часов;
- довжина маршруту - 1000 км.
- маса палива - 80 кг;
- тривалість польоту - 14 часов*;
- довжина маршруту - 2800 км.
В основі проекту лежить задача збільшення маси корисного (цільового) навантаження двомоторного БПС та отримання високих злітно-посадкових характеристик.
М-7В5 «Небесний патруль» є літаком нормальної схеми з високо розміщеним крилом, яке закріплене на одному пілоні. Планер виготовлений з композитних матеріалів. Крило з середнім/високим ступенем механізації у вигляді висувних однощілинних закрилків та однощілинних флаперонів.
Для доступу у відсік корисного навантаження передня та задня частини гондоли виконані у вигляді знімних обтічників. Для зручності транспортування хвостова балка виконана поворотною у вертикальній площині в сторону носу БПС. Крім того, передбачено змінні гондоли для різних типів цільового навантаження.
За стандартне цільове навантаження прийнято гіростабілізовану денну ССD – камеру.
Безпілотна авіаційна система (БАС) складається з 1(одного) БПС М-7В5 «Небесний патруль», яке знаходиться в причепі-контейнері в транспортному положенні. Умови базування БАС: на всіх видах ЗПС, включно з необладнаними. Транспортується причеп за допомогою тягача (а/м "УАЗ","ГАЗЕЛЬ" тощо). Наявність тягача під час пусків БПС: немає необхідності. Споряджена маса БАС: до 2000 кг. Час перебування БПС у повітрі без дозаправки: 10–14 годин*. Радіус дії: до 100 км. Маршрутна дальність польоту БПС: 1000–2800 км. Зовнішній екіпаж: 4 особи.
* - розрахункові дані.